i am legend.

har vi också sett. någon glömde nämna vad det var för typ av film...så jag såg väl inte riktigt hela eftersom jag var tvungen att titta bort ibland. var helt ok faktiskt...men med ett halvdant slut. man hade nog kunnat gjort bättre av den. sen tycker jag de är jobbigt när de måste peta in djur här och var....det gör så ont i hjärtat på mig.

image192



skojade om att: tänk om de stängt av new york för att spela in scenerna. å så var det visst. det var tufft. kändes äkta då. som att det skulle kunna vara på riktigt.....hrmm....

din kommentar
från: Sandra

Vi åkte förbi en filminspelning när vi var i New York, de hade stängt av gatan så bussen fick ta en annan väg. Var rätt häftigt att se hela kvarter som brukade användas i filmer när det t ex skulle föreställa "förr i tiden". Så visst är det coolt att de är där "på riktigt", men det lär väl va rätt drygt för de som bor där.. fast de kanske är vana, eller så är det bara nåt man får acceptera att man får på köpet när man väljer att bo där.

från: Helena

Vad är det för en film..? Har sett att den går på bio, men har inte lyckats klura ut vad den handlar om...

2008-01-30 @ 15:46:07
från: Anna

Vi såg den filmen vi med förra veckan och jag tyckte den var bra, men lika som du så gillade jag inte när exempelvis hunden måste slåss, göra sig illa och dö... Näe det gör ont i en när de måste peta in djur på sånna ställen!

2008-01-30 @ 17:15:19
blogg eller hemsida: http://levinda.blogg.se

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback