mitt vinterland.

ledig vecka är toppen. ledig vecka utan krav på att hinna en massa saker. ledig vecka och hinna umgås hela familjen så mycket det bara går och kunna ge ebba uppmärksamhet är härligt!

har vart ute och skottat på fm för snön kommer i mängder! så mysigt!! härligt är det att ha sin alldeles egna trädgård att gå runt & mysa i. idag med massor av snö & i helgen när jag stod mot husväggen & njöt av solen! att då bara drömma om sommarn när man kan traska runt barfota i gräset & sitta ute och grilla på vår lutande altan.....ahh....



din kommentar
från: mamma

Känns som du trivs i ditt hem. Jag tycker att det är lite härligt med snö, men gillar inte halkan under (både Anita o Ing-Marie har ramlat o slagit ryggen idag)

2008-01-30 @ 14:33:29
från: Sandra

ÅH! *dreglar*

Gud va fint ni bor nu! Avis så jag blir GALEN!

Här har snön som kom på fm töat bort no. Härligt med slask! ;-)

från: Helena

Eftersom jag är sjuk så tänker jag överlåta skottandet till Jonas ;)

2008-01-30 @ 15:44:37

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback