vardag.

äntligen lite vardag och lite ordning på dagarna. i måndags var vi hos anna så ebba fick leka lite med sina kompisar. och jag fick träffa lite skoj folk och prata skit!

hugo alva & albin.
igår tillbringade jag typ hela dagen i köket. bakade och lagade mat. inte ofta det händer därför är det värt att nämnas. stoppade in gizmo & herr ville (namnen bör sjungas som brandy & herr morris...om ni sett det programmet) i bilen och var till veterinären för lite vaccination också. trodde det skulle bli högljudda protester och rivsår men inte ett dugg. de skötte sig exemplariskt!!

idag har vi haft besök av virre i omgångar eftersom hon skurit upp fingret och var tvungen att åka och sy. självklart var hon tvungen att visa äckelsåret för mig!

din kommentar
från: Zila

Missarna e ju s¨åååå söta, saknar den galne katten lite måste jag erkänna. Och Matte till den galne katten också för den delen:)
Du får hälsa grattis te Andreas och oroa dig inte för tänderna, det går snabbt:)
Nu vart det kommentarer till allt på en gång, men lika bra det va?:)
Kram kram


skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback