jobb.

nu var det nog ett tag sen jag var här och klottrade....har ingen tid eller ork. inte tid eller ork för något. jobb & måsten är det som tar energin. har nu gjort sista dagspasset nu är det 4 veckor natt som gäller. känns både bra och dåligt mest #?"-# skönt! och fortfarande: nä. jag trivs inte! det är förvirrat.

dagens 9 timmar har varit fullspäckade! kul och stressande. härliga människor jag tycker om men som suger ur all energi jag har. framför allt kantades dagen av tråkiga saker som jag till viss del lägger på mig (fast jag inte ska). annars har jag slagit ifrån mig det men inte dagen....önskar bara jag gjort annorlunda. att jag kunnat förhindra....

din kommentar
från: Helena

Hmmm... Det lät tufft det där, men bra att det iaf känns liiiite bättre :)

2008-07-18 @ 22:36:26

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback