mysa.

idag är det ledigt och jag får vara med ebbolajban! vi tog en långpromenad innan frukost hon och jag. äntligen kom jag mig för! nu har vi tjejkväll för pappan är och spelar poker med pojkarna. fast snart är det väl läggdags för henne så jag får mysa för mig själv i soffan....lr framför datorn..kan ju finnas risk för det. avkoppling på kvällarna nu för tiden har vart wow. kunde inte hålla oss längre. var ju över ett år sen sist!

var på fisketur i måndags till härnen. exakt på årsdagen av ebbas första fisketur!

din kommentar
från: Helena

Vilken söt fiskarbrud! :)

2008-07-19 @ 19:12:52
från: Faster Anso

Nu har vi fått fart på vårt gamla tangentbord igen så ni ska få tillbaka erat. Ebbis är ju grym på att fiska. Vi måste göra om det nästa år igen exakt samma datum. Då kommer vi ha förstärkning av 2 barn till :-) Ha en bra dag!

2008-07-21 @ 09:48:58
från: Anna

Jamen usch, visst är det för jäkligt tungt när ens djurvän går bort, det vet ju både du och jag...



Men man får glädja sig åt att de hade ett långt och bra liv och att sen livet har sin gång kan vi ju inte styra och egentligen är ju allt precis som det ska va även fast det inte är så roligt...



Åh vilken härlig dag ni haft, Ebba verkar trivas lika bra som fisken i vattnet :). Söta bilder!



Puss å kram!


skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback