nattuggla.

natten är mitt rike nu för tiden. jag har inte en susning om vilken dag det är och går som i en dimma på eftermiddagarna. skulle man göra detta länge skulle man bli en enstöring och helt off från omvärlden. och förmodligen ha stora sömnproblem för på dagarna kan jag i regel bara sova ca 5 timmar. nä jag är en morgonmänniska. tur att vi är olika så det finns dem som kan jobba så här.........det värsta är att man är helt ensam i ca 8 av 10 timmar å så jäkla roligt sällskap är man inte tills sig själv då. hihi!

idag fyller världens bästa klara ett år!! i morrn blir det kalas! och snart är det dags för minisemester.....bara några nätter kvar!


din kommentar
från: Sandra

Härligt med minisemester! Hinner du med en fika hos Anna någon dag?

från: Helena

Jag är mer en nattmänniska, men kan faktiskt tycka att det är rätt skönt att börja jobba 6:15 oxå :) Ses imorgon på kalaset :)

2008-07-28 @ 01:02:12
från: Sanna

Va duktig du är som står i! Semester är alltid en bra morot att se fram emot ;)

2008-07-28 @ 10:14:39
blogg eller hemsida: http://maadsan.blogspot.com

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback