grillpremiär.

idag jobbade jag 8-16. när jag kom hem var det full fart på grillen & utemöblerna hade kommit fram. a & hade besök av a & d å de hade fått för sig att grilla. söta nog hade de väntat på att jag skulle komma hem vilket gjorde att solen hade försvunnit. men vad gjorde det! mysigt var det...en försmak av sommarn....och jag hittade en krokus i trädgårn!

annars var a&d här och barnvaktade mig i fredags kväll. lycklig var jag för jag kände mig ensam....i lördags var det 50-årskalas hos s&s. eat & drinkers i farten. bandyfinal- och schlagertittande!

hade besök av gamla jobbarkompisarna på wedins i onsdags. bjöd på lite mat & fika. supertrevlig kväll med massa skratt & prat om konstiga saker (huvudvärkspiller. självmord & röda piller man fick när man var liten...sälja skor kan ge en stora problem...hihi)!

hade en liten deppsvacka tidigare i veckan men den har nog försvunnit bort igen....redo för en ny vecka. får se vad den har att erbjuda.....har hört att det är påsk.

din kommentar
från: Jeanette

ååh vad mysigt med grill och sånt:D

från: Sandra

åh grillpremiär, det är det för kallt för här :/

2008-03-16 @ 22:18:07
blogg eller hemsida: http://xanndra.blogg.se
från: sanna

Roligt med påsk =)

2008-03-17 @ 10:30:40
från: Tina

Gud så gott med grillat!!!

2008-03-17 @ 11:45:44
blogg eller hemsida: http://tiniwinisen.blogg.se
från: Anna H

Var jobbar du? E du tillbaka på Wedins? Kram

2008-03-17 @ 12:47:20
från: Sandra

Grilla låter sjukt härligt! Tittar ut och det snöar. Försvinn nu, mer vår åt folket! Hänger inte alls med i alla jobbturer, vad sägs om en update-fika snart?

2008-03-17 @ 13:11:16
blogg eller hemsida: http://sanderstedt.blogg.se
från: Faster Anso

Vi barnvaktar dig så gärna så för du är så snäll å go :-) Grillningen var nice den oxå!

2008-03-17 @ 13:24:20
från: Helena

Åh, så härligt med grillat! :) Vi pratade oxå om att vi kanske hade några vårblommor i rabatten, som tittat upp. Men de är ju på baksidan, så vi har ingen aning. Vid den här årstiden är vi ju inte där ute på gräsmattan. men planerar att påta lite i trädgården i påskhelgen.

2008-03-17 @ 14:39:03
från: Anna

Men gud va läbbigt, jag tänkte precis på dig idag å tänkte fråga samma sak :)

Så självklart lär vi styra upp nån dag vännen! Nån speciell dag som passar dig?

2008-03-18 @ 20:02:37
blogg eller hemsida: http://levinda.blogg.se
från: Anna

Jamen fredag kanske skulle passa? På torsdag ska jag hem till mamma efter jobbet men på fredag är jag ju helledig. Får besök av kusin min vid 10-tiden men jag kan ju komma sen när hon åkt hem :)

2008-03-18 @ 23:37:18
blogg eller hemsida: http://levinda.blogg.se

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback