hur svårt kan det va?

en karl i hitlerkostym av sidentyg som gör lite basic aerobic-steg....jo vars. mest schlager hittills. nu kommer mitt hatobjekt dessutom.

ge mig björn gustavsson! nu!!


-------------------------------------------------------------

jaha that´s it alltså. jag tror att jag ska ta å heja på en ballad för svensk del. heja sibel!! å...charlotte perelli ser ju rätt snygg ut i svartvitt.

det var inte bara jag alltså:
puh!! ville inte säga nåt först...

din kommentar
från: Sandra

Hahahaha! Jag tänkte precis samma sak! ;-)

från: starchild

har en vinst till dig i min blogg =)
Där står det även hur du kontaktar mig för vinsten.
grattis..

mvh

2008-03-02 @ 08:35:59
blogg eller hemsida: http://modeakutens.blogg.se
från: Helena

Jag kommenterade oxå lite fint vad jag tyckte såg ut som ett paket tubsockor... ;)

2008-03-02 @ 11:28:51

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback