enkel förvandling.

på två dagar kunde man förvandla en skruttig ikea-pall från när jag flyttade hemifrån till en mycket sötare variant...får ser vart den hamnar...känns som jag har 1000 olika husprojekt på gång...å allt är ett enda virrvarr. men det är bara kul!!


din kommentar
från: Anna Jäder

Gu va du är duktig, syns ju inte ens att det är samma pall. :-) Kankse du ska komma hem till mig efter flytten och greja iordning åt mig. :-) haha..

2008-05-15 @ 08:27:39
från: Anna

Men guud så söt den blidde!!! Håller med om att man har många bollar i luften på samma gång men det är ju bara roligt :)

Du får ta å lägga in en bild på hyllorna sen, är så nyfiken på hur de blir, kommer bli supersöta dem med :)

från: Helena

Åååh, vad du är duktig! Blev ju en himla skillnad :)

2008-05-15 @ 12:06:58
från: Pia

Den blev jätte fin!!! Riktigt impad =) Jag skulle möjligtvis fått den vit men där hade det tagit stopp..

2008-05-15 @ 13:25:05
från: Sanna

Oj hjälp! Va du är duktig =)

2008-05-15 @ 14:50:37
blogg eller hemsida: http://maadsan.blogspot.com
från: Anna

Ja jag får rå om min kära lilla balkong så länge :)

Huset var ju jättemysigt, charmigt och med gammeldags känsla. Mycket trätak, trägolv, lite knarr, bjälkar, mysiga små/stora fönster m.m. Men rummen var på tok för små, vägen låg alldeles för nära samt att det nog var en del större rustjobb såsom badrum/tvättstugedelen och lite till som måste göras.

Annars var det precis den känslan i huset som vi är ute efter, charmigt, mycket mysiga rum och vrår att vara i, härlig balkong samt en stor mysig trädgård.

Är ju superkul att gå å kika på hus! På måndag går vi och kikar på ett hus här i Valbo, i Mackmyra närmare bestämt.

2008-05-15 @ 22:25:57
blogg eller hemsida: http://levinda.blogg.se
från: Anna

Vad händig du är! :)

2008-05-16 @ 13:24:42
blogg eller hemsida: http://anna1441.webblogg.se
från: Anna

Jasså blir det en innedag för er idag... kan va mysigt det med iofs om man känner för det :)

Men du får såklart följa med på loppis om du vill å har möjlighet med så kort varsel :). Tänkte inte på å fråga, blev bra en stundens ingivelse...hihi!

kram

2008-05-17 @ 10:04:28
blogg eller hemsida: http://levinda.blogg.se

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback