lite nytt.

jag & mor har vart i bergby/hamrångefjärden på min kusins konfirmation idag. toppväder blev det!

efter kyrkan smet vi in i en mysig blomaffär där och hittade lite små roliga saker...inget dyrt heller så det här fick jag:


och anna nu är äntligen hyllan färdig. kära a hade satt i krokarna idag så nu är den uppe. handduk har jag fått från pappas affär & påsgömman kommer från krokiga smedjan. också i gysinge!

din kommentar
från: Anna

Åh va fina saker du köpte!! Och hyllan, ja äntligen får jag se den, blev ju supersöt!!! Mkt finare än då den var brun :) Duktig jänta!



Sandra tyckte du å jag skulle styra upp en dejt då vi kunde ta en fika hos henne :)



Kram!

från: Anna Jäder

Oj va fina saker. :-) Fasen vad du donar och står i. Kom ihåg att du ska kika över till mig i Storvik sen och ge mig lite tips. :-) Kramkram

2008-05-26 @ 11:06:34
från: Anna

Jajjemän du må tror att jag myser idag när jag får ha lilla Musse omkring mig :)



Jag har ju så bra färg som torkar superfort och då går det rätt snabbt å måla grejerna å sånt gillas :). Tycker det är såå drygt å behöva vänta på att det ska torka i evigheter innan man kan måla igen. Men det är roligt när man blir klar med grejerna, och som sagt kan jag ju sitta och pyssla precis hur länge jag vill, har ju ingen liten "rackartus" än så länge så då får man roa sig på annat sätt :)



Kram!

2008-05-26 @ 15:20:55
blogg eller hemsida: http://levinda.blogg.se/

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback