sitter ute med...

...min nya hennestidning i solen & bara njuter medan ebba & a sover. å självklart måste kattfan gå in och spy på golvet just då....

dessutom kröp det en fästing på mina byxor tidigare efter att andra katten legat i knä.....nu börjas det.

aldrig får man vara i fred....


din kommentar
från: Faster Anso

å så såg jag två dårar som var föbi och härjade hos er nyss oxå...hihihih!

2008-05-10 @ 14:38:15
från: Helena

Usch & fy för fästingar!

2008-05-11 @ 10:29:16
från: Anna

Tjoho!!!

Jag köper färg på färghuset "Beckers" på Järbovägen, vid JET du vet. Där kostar 1 liter färg 199:- å på Rusta ca 100:-/litern. Men det beror ju på vilken kvalitét man vill ha på färgen också förstås. Jag köper på Beckers där det är bra och dryg färg som räcker länge, istället för Rusta-färg som inte är lika bra.

Jag köper vattenbaserad lackfärg. Halvblank har jag tagit till mina möbler, innan hade jag matt(till smågrejer) men då är det typ inge skyddande lack i färgen vilket ju är bättre att ha till möbelmålning.

Så jag skulle rekomendera halvblank vattenbaserad lackfärg i den färg man nu önskar :). 1 liter låter lite men räcker hur långt som helst!


skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback