tråkiga väder.

idag är det innedag för mig & lillfröken. pappan jobbar. kollade på hockey i natt & hade tur att ebba var snäll och gav mig sovmorgon. så förutom en vällingsväng vid 7 så sov vi till 10!

sen har vi dammsugit & torkat golv. lagat mat. tvättat & diskat. hon är också på sitt bästa bushumör! medan hon sov efter lunch hann jag spela lite gta IV (jag kommer väl bli fast för det å fast jag inte trodde det....) & måla lite i hennes rum. bara man kommer sig för hinner man en del.....ute stormar det & tokregnar så ut ska vi inte gå! 

har börjat traderat lite igen. sålt 5 av 6 auktioner så nu måste jag nog sätta ut lite till.....risken är väl att man handlar nåt när man ändå är inne på sidan...

nu ska vi lyssna vidare på in flames och hitta på nåt annat skoj!

din kommentar
från: Helena

Åh, vad härligt med lite sovmorgon! :) Det som är bra med så'nna här dagar (just nu både snöar & regnar det...) är väl att man får lite gjort inomhus :) eller så gör man ingenting, men har ändå inte dåligt samvete :)

2008-05-17 @ 18:35:57
från: Anna

Låter som en mysig dag =)


skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback