dag 4 - glömma glömma.

okej. jag ska bara uppdatera lite om jobbet. jag har inte sålt nåt. kanske inte är den mest aktiva försäljaren heller. det tar ju för 17 hur lång tid som helst att lyfta luren för mig. dagens lycka var att få ta bilen och slippa bussen.

jag älskar att ha rutiner på dagen. det är fantastiskt även om det är lite sent att komma hem strax före 18. men! jag glömmer allt....glömde att jag var bjuden på aloe vera-party. glömmer fylla i dagispapper. glömde ställa ut soptunnorna (nån som har lite plats över i sin i två veckor? annars får vi åka förbi lite lägenhetsställen och fiffla ner lite blöjpåsar å liknande.hehe!). äh jag ska väl koppla på den delen av hjärnan snart så jag inte glömmer bort hela omvärlden....

din kommentar
från: Helena

Hihi... Det finns lite plats i våran tunna :) Vi ska ställa ut våran imorgon - om vi kommer ihåg! ;) Tidigare när vi glömt har det inte gjort så mkt eftersom vi bara haft nå'n enstaka påse, men som sagt - blöjor tar plats!

Men visst är det skönt med rutiner! Brukar tycka att det är toppen när jag börjar jobba igen efter semestern. Nu har jag ju inte mkt till rutiner alls & jag märker hur dagarna rullar iväg, trots att jag inte gör nå't.

2008-11-11 @ 22:04:04
från: Anna

Jag är beroende av min kalender! Annars glömmer jag med. Kram kram

från: Angelica

Nu har du blivit utmanad i min blogg! :)

2008-11-13 @ 10:11:58
blogg eller hemsida: http://mittlivsomokand.blogg.se/

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback