frajdej.

HELG!

aldrig har jag vart så glad över fredagar som de tre senaste veckorna....alla andra jobb jag vart på har man visserligen sett fram mot ledighet. men nu är det som en befrielse! lycka att hämta lillfröken och hinna kramas lite innan sängdags. ensamkväll då karln jobbar och åker till kompisar sen....men det gör inte så mycket. har hunnit målat klart ett litet projekt. ebbas julkalender blev klar igår....och i helgen ska det julpyntas och gå på julskyltning!!

frågan är bara...vart tog snön vägen? inte en till sån här vinter tack! vi skulle ju skaffa en pulka och åka i helgen..

ebba har fått en docksäng som mammas morfar gjort...jag tror jag ska slipa lite på den nu framför idol så den kan målas och dockan får nånstans att sussa....fredagsnöje de luxe!



din kommentar
från: Helena

Det är ALLTID så'nt här väder på julskyltningen. Kan vara snö innan & efter, men absolut inte på dagen d.

2008-11-29 @ 13:06:23

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback