julgott.

nu skulle jag helst av allt bara vilja julpynta överallt....man blir ju lite inspirerad när man är i affärer å så....INTE av vädret dock.....tills för några dagar sen har jag nästan avskytt julmust. har inte alls gillat smaken och jag har faktiskt smakat varje år...men så hade andreas köpt och helt plötsligt tyckte jag det var jättegott! ja ja..jag är inte normal.....

favoriten kommer alltid vara glögi dock. blir så glad varje gång jag ser den!!! glögi är världens godaste glögg och vi brukar förbruka ett gäng såna varje december....mmm......

din kommentar
från: Sanna

Jul jul jul jul, jag vill ha jul nu!

Bara 38 dagar kvar till juiafton och jag har för en gång skull redan inhandlat ganska många klappar =)

Ha en bra vecka!

Kram

2008-11-16 @ 19:32:06
från: Anna

Vi har inhandlat massa julstjärnor o pynt idag, så jag vill oxå sätta igång o pynta nu! :)


skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback