platt.

varför är sladdar till plattänger så korta för? jag får ju sträcka ut mig allt det går om jag står upp och plattar håret....å då är jag bara 163,5 cm!

eller blir man bara irriterad över sånt för att klockan är över 22 på kvällen. nä jag ska inte på fest...tänkte bara förbereda morgondagen....

din kommentar
från: Helena

Nyfiken på vad som ska förberedas... Är det nå'n intervju eller jobb eller så på g, tro..?

Jag kör plattången - de få gånger jag använder den - i uttaget ovanför diskbänken & drar ut den till hallspegeln. Det är ju inte så långt avstånd där emellan, så då räcker det bra :)

2008-11-04 @ 12:41:36
från: Anna J

Måste bara säga att du är väldigt fin på kortet här bredvid. :-) Kram

2008-11-04 @ 18:00:07

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback