satc.

undrar om jag är den enda tjejen som inte sett sex and the city?! skulle gå med en vän på bio men den hade slutat gått när vi kom oss för....å nu har hon sett den. kanske ska ta mig för nån dag. nu finns den ju på dvd till och med....

jag & filmer...tv är mer min grej...sitter å kollar på ensam mamma söker nu...skulle nog kunna följa alla möjliga såna program fast de egentligen är så intressanta.

din kommentar
från: Anna/Levindas Värld

Hej!



Va gulligt du skrev till mig i mitt inlägg om "7 saker om mig själv" :)



Nee jag har inte heller sett den filmen, men jag är ju ingen fantast av serien heller så inte så konstigt kanske :)



Jag blev inte heller bjuden på nån fest, här har du en till som inte är så het vad gäller partyn...hihi! Men jag skulle nog tackat nej ändå om jag känner mig själv rätt :)



Låter som att du haft det mysigt i helgen ändå med massa bebismys istället för fest.



Jasså du gör kort du, jagh ar gjort skyltar idag jag :)



Ska bli roligt att se den där adventskalendern du jobbar på.



kramiz!

från: Anna

Jag följer inte heller SATC. Aldrig gjort. Men Ensam mamma söker det följer jag varje söndag :) Kollar tom på reprisen på fredagar :D

2008-11-02 @ 21:58:49
blogg eller hemsida: http://anna1441.webblogg.se/
från: Helena

Jag följer inte serien, har bara sett enstaka avsnitt, men filmen har jag faktiskt sett. Å man behöver inte ha sett serien för att hänga med.

Ensam mamma söker är däremot ett MÅSTE!! :) Älskar allt så'nt :)

2008-11-02 @ 23:14:11

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback