six.

så där ja. 6 dagar fler än jag trodde jag skulle orka. fortfarande ingen lycka. fortfarande ingen större lust att vara kvar....tjafs å trams. å så ska man ringa. det suuuger...

annars då....annars då....mja inte så mycket mer faktiskt. vi tittar på nån film nu som INTE är min typ av humor.."you don´t mess with the zohan"...criminal minds snart..much better! tråkigt att leva vuxenliv och inte hinna spela wow tillsammans nu när "wrath of the lich king" precis släppts....med vuxenliv menar jag jobb...jag jobbar i veckan. andreas i helgen. samma lika nästa vecka.

fredag i morrn..å jag får ta bilen. igår fick jag stå upp i bussen hela vägen från gävle. då är det trökigt med buss! i helgen ska nog ebba & jag kika på julisar och hälsa på the yrrols..mer vet jag inte.

din kommentar
från: Faster Anso

Kom gärna hit om ni har tråkigt eller så kan vi prmenixa tillsammans. Kram,

2008-11-13 @ 21:01:53
från: Angelica

När kommer ni och drar Charlie i svansen då? ;)


skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback