fredagkväll.

dag 7 på jobbet gick strålande. stämplade in 08.00. stämplade ut 08.04. skönt att jag hade bilen.....andreas hade åkt på magsjuka. tyckte inte det var nån idé att ringa dagis. åka dit med ebba och åka till gävle igen. dumt utifall hon nu skulle ha nån bacillusk....däremot tyckte ebba & jag att det var ok att åka till valbo och sprida smitta (fast ingen av oss har kännt av nåt än). hittade saker att fylla kalendern med som jag nu slagit in. julklappar är SKOJ och vi hade en mysig dag!!!

karl mår risigt men jag fick iaf sällis ikväll annars skulle han ju jobbat. idol med soultema. inte alls särskilt kul. duetter var bättre. roligt att se kevin som är väldigt väldigt lik andreas kompis mr.j (vissa kan nog lista ut vem jag menar...är han inte lite lik då? fast kevin är aningen spralligare. hihi). blev lite bestört när a kläcker ur sig att han inte sett "dirty dancing"....men kom på sen att det är ju faktiskt en tjejfilm så det kanske inte var så konstigt.

din kommentar
från: Anna

Det e mysigt att gå å strosa i Valbo =)

från: Baby

Har inte ALLA människor sett DD minst 40 ggr?! Trodde jag. Trodde nästan det var lag på det ;-)



/No one puts Baby in a corner.

2008-11-15 @ 00:18:28
blogg eller hemsida: http://finafroken.blogspot.com
från: Sandra

Nästa fredag menar du (antar att det inte var igår ;)), tror inte jag har nåt inplanerat så det vore ju kul!!

2008-11-15 @ 11:11:06
blogg eller hemsida: http://sanderstedt.blogg.se/
från: AnnaMJ

Hoppas du och lillfröken klarar er från att bli sjuka.. Kram på er!

2008-11-15 @ 21:31:41
från: Sandra

Ja men då kommer jag gärna om jag får!

2008-11-16 @ 10:08:18
blogg eller hemsida: http://sanderstedt.blogg.se/

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback