det var ju så fint igår.

nu har svärmor åkt efter att ha bott här i nästan två veckor. det är lite tomt. dessutom har andreas tagit åt sig 2 extra jobbdagar. och lilla fröken är på dagis. bara jag hemma. har sökt 4 jobb som låter lite halvtattiga. lär inte få nåt iaf. ska dammsuga..jäkla spännande.

promenad till och från dagis idag. 40 minuter i spöregn. yey! regnar väl fortfarande när hon ska hämtas förstår jag...tog på mig skinnstövlarna för att hålla mig lite torr men det läcker tydligen in i dem..yey! nä en till bil kanske? nä. för andra månaden i rad tycker inte sandvik att det ska betalas ut nån lön. yey!

sjukhus är jobbiga. men träffa mamma är roligt så det överväger. hoppas vi kan hälsa på henne i em så man blir lite glad! önskar jag hade massor med pengar så jag kunde köpa massor med uppiggningspresenter...sånt är roligt. nåt får det bli iaf!

ok...jag ska gå och dammsuga nu..väntade bara på att kaffet skulle ta slut!

din kommentar
från: Kusin mamman

Hälsa din mamma från oss alla 4 att vi vill och hoppas att hon kryar på sig snart! Säg att hon är söt oxå! Kram

2008-10-16 @ 15:48:48
från: Sandra

Kommer gärna över någon dag next week! När passar? Kan när som utom tisdag :) Och för att försvara firman är det ju Aditro som betalar ut löner och klantar sig ;)

från: Anna

Vad har hänt din mamma? Kram

2008-10-16 @ 19:32:23
blogg eller hemsida: http://anna1441.webblogg.se/
från: Sandra

Hur är det med mamman?

2008-10-16 @ 20:18:51
blogg eller hemsida: http://finafroken.blogspot.com
från: Helena

Oj, du tyx inte haft nå'n toppendag... Men efter regn kommer solsken! :) Hoppas att din mamma kryar på sig & att det inte är nå't allvarligt! Jag blev av med min sjukhusskräck när min mamma låg på sjukhus nå'n månad. Nå't positivt med det iaf...

2008-10-16 @ 23:10:07
från: Sophy

jag har ingen aning...hur svårt som helst med alla mallar och grejer ju..får se hur det går, om det blir nån ändring på bloggen min..=)

2008-10-17 @ 09:19:54
blogg eller hemsida: http://sophy.blogg.se/
från: Sandra

Det blir bra när som, how about torsdag?

2008-10-19 @ 18:02:17
blogg eller hemsida: http://sanderstedt.blogg.se/

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback