kvistfritt kvastskaft.

som vanligt fastklistrad vid idol. go lars! fast kevin är ju också en personlighet. i framtiden kommer han förmodligen göra sån musik som jag avskyr...men han är en jäkel på att sjunga. hoppas att johan åker snart men ikväll var det rätt som fick lämna programmet.

vi har eldat...det är varmt här! hemlevererad pizza och ett glas rödvin till det.......

nu sitter vi och utmanar varandra i att säga kvistfritt kvastskaft snabbt.....det är då helt omöjligt. väldigt enkel fredagsunderhållning....till exempel om man inte gillar idol.

din kommentar
från: Carita

Åh, go Lars, go Lars! :]

Idag blev jag helt förälskad i hans ironiska framträdande. Speciellt nördbrillorna. ^^

från: Helena

Haha! Lät som en toppenunderhållning det där ;)

2008-11-01 @ 00:03:03
från: Julia

åh de blir en sån härlig värme av de

2008-11-01 @ 10:50:09
blogg eller hemsida: http://jsomijulia.blogg.se/
från: Carita

Åh, tack så jättemycket! :D Vad menar du med mina personliga bilder? ^^ Pews. ;*

2008-11-01 @ 10:51:24
blogg eller hemsida: http://minicookie.blogg.se/
från: Angelica

Vad skönt att Ebba har vovvat över Charlie. Nu kan jag äntligen känna mig säkert. Jag behöver inte ladda ner en retursedel eller så! :D

Och för övrigt. Jävla körkort, jag vill inte ha det ändå!!! Eller nåt..

Hemlevererad pizza! Det är grejjer det! Igår fick jag hemlevererad friterad kyckling med sötsur sås och Jimmy fick en kebabpizza. Länge leve internet och pizza.nu!!!

2008-11-01 @ 20:04:22
blogg eller hemsida: http://mittlivsomokand.blogg.se/

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback