tomtar och galna tanter.

ebba och jag var till dollarstore en sväng idag. jag tror alltid det ska vara lugnt på såna där ställen när de precis öppnat. men icke! galna kärringar & annat folk som trängs och härjar. kära nån. jo det är billigt. men man dör inte om man inte hinner fram först!

skulle dit och köpa sprayfärg....och det hittade jag. men det blev lite julgrejer också. kan inte låta bli. de har så mkt sött. en liten tomte som kan stå utanför ytterdörren och lysa. samt två barnvänliga tomtar som faktiskt kan trilla i golvet utan att det blir 1000 bitar. ebba har redan testat....

din kommentar
från: Anna/Levindas Värld

Hihi, nee det är svårt att hålla sig från att köpa julgrejer man tycker om när de ändå står och väntar på hyllorna i butiken :)



Söta tomtar du hittat!



Ja det känns jättebra med luckorna nu faktiskt, det blev ju faktiskt väldigt bra när knopparna kom på plats :)



Kramis!

från: Anna

Fina saker :)

2008-10-28 @ 19:15:01
blogg eller hemsida: http://anna1441.webblogg.se/
från: Helena

Vart var det ni varit..? Var det nå'n nyöppnad butik, eller..?

2008-10-28 @ 21:40:18
från: fynda kläder

Fynda billiga kläder i min blogg! :)

2008-10-28 @ 21:55:50
blogg eller hemsida: http://fyndaklader.blogg.se/
från: anki.

nä...det hade på nåt vis försvunnit....jag vet att jag skrivit ordet jö =)

2008-10-28 @ 22:26:02
från: Helena

Aha! Där kom det fram! :)

2008-10-29 @ 12:34:45

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback