alltid krångel.

ja jag är på krigsstigen. egentligen är jag bara arg på 3. tre tre tre. jag har aldrig haft nåt problem med dem. jag vill gärna försvara dem men nu jä%¤# är jag less. fick mobilen idag och det finns inga repor.....andreas ska få undersöka när han kommer från jobbet. hela världen kan få undersöka...repor finns inte.

din kommentar
från: Helena

Tycker synd om dig!! Fy, så hopplöst! Finns det ingen 3-butik (typ som Telia...) där man kan gå in & träffa folk face to face..? Vore ju det enklaste istället för att hålla på & skicka fram & tillbax. Det om något borde ju kunna GE repor, även om de inte fanns där från början.

2008-09-18 @ 23:40:32
från: Anette

Lider med dig, när allt ska krånglas till så

j---igt, och ännu j---igare när dom ljuger.

Kramar

2008-09-19 @ 08:15:15
från: Faster Anso

Säger som snus: Tre är cp!

2008-09-19 @ 09:58:50
från: Sophy

Tack så mycket..=)

från: Sandra

Jag är sjukt nyfiken på om det har kommit några kusiner ... visst är det väl dags snart? hänger på webbisar

2008-09-23 @ 08:19:05
blogg eller hemsida: http://finafroken.blogspot.com

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback