ams.

nu har vardagen kommit igång på riktigt. pappan på jobb och barnet på dagis. mamman är den felande länken som sitter vid datorn...men till mitt försvar ska jag strax cykla i väg till kära arbetsförmedlingen och skriva in mig igen. samt söka nåt jobb. vilket bara känns onödigt....att jag inte sökt nåt så jag kunde plugga iaf. att inte ha nåt känns värdelöst! ska tillbaka till mitt mörka moln för en natt på fredag och mår inge bra över detta.....men en natt!

i lördags var vi i gysinge hela dagen och umgicks med mor & far. äntligen kom en bebis. grattis grattis helena & jonas! i söndags träffade vi en annan del av kära släkten...tvillingarna trivs alldeles för bra i kulan för att komma ut men snart är det nog dags iaf. vi längtar!

din kommentar
från: Helena

Tackar! :)

2008-09-23 @ 15:35:13
från: Sanna

Ja usch det låter ju inge vidare. Vet ju precis hur det känns med att vara arbetslös och tvingas jobba på ställen man bara avskyr.

Men gör så att du söker något att plugga till våren, så har du nåt att falla tillbaka på om det inte redan har löst sig tills dess.

Håll ut =)

från: Faster Anso

Om jag behövde nån personal hade jag valt min fina och braiga Anki Panki direkt! Du kan alltid använda mig som din superreferens eller ess i rockärmen! Lovar att bebisarna kommer snart. Massor av lycka till kramar!

2008-09-24 @ 11:06:26

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback