äntligen.

måste ju meddela att de är här: ADAM & ISAK! Ebbas kusiner!
över tiden gick hon men pojkarna ville inte bli igångsatta så de fixade med ankomst på torsdag förmiddag!
har förstås redan sagt det. men självklart en gång till: massor med grattis!!!

idag har vi fått se bilder på världes sötaste små pojkar!! bara längtar tills man får träffa dem hela familjen!

din kommentar
från: Sandra

Åååå två små pojkar! Gratta från oss! Inte glömma. Hoppas att den ömma modern inte är allt för sliten tänker på hur min förlossning skulle ha varit DUBBELT upp



Kram från oss!

från: Helena

Åååhh, väntar med spänning på lg-bilder! :) Visst har jag väl sagt att du ska gratta..? Annars... DUBBELGRATTIS till de två små!

2008-09-27 @ 22:54:46
från: Anna Jäder

Åhh har du fått se dom.. Lyllos! Hälsa från mig när du pratar med familjen. :-) Kram

2008-09-28 @ 08:03:34
från: Sandra

Vad roligt, grattis grattis till kusinerna!!

2008-09-28 @ 11:08:03
blogg eller hemsida: http://sanderstedt.blogg.se/
från: Anna

Men va roligt att de har tittat ut! Va skoj för Ebba att ha 2 grabbar att leka med sen :)



Kramis

2008-09-28 @ 20:25:31
blogg eller hemsida: http://levinda.blogg.se/
från: Faster Anso

Ja jag håller med! Äntligen är våra små troll här! De tackar så jätte mycket för allt fint de fick av er. Daniel blir helt tårögd varje gång han kollar på kortet du gjort till de små. Att du lagt ner så mycket energi och tid på det. Jättefint! Du är världes bästa moster Anki!!!! Tonvis med kramar från oss alla i familjen till er alla.

2008-10-01 @ 14:49:17

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback