dagispremiär.

dagisinskolning är igång för fullt! det är skoj tycker både ebba & jag. nästa vecka får pappa vara med också. lilltösen verkar trivas och jag tycker det verkar vara ett toppenställe med mysiga fröknar och barn!

det är väl det mesta den här veckan handlat om..och lite besök av höggravidosar och så! kul när folk hälsar på. igår var det födelsedagsmiddag hos sandra. det bjöds på supergod GI-mat och trevligt sällskap. tack tack! skoj att komma iväg så där och lite avslappnande att inte ständigt hålla ett öga på tösen...

någon påstod att jag lite grann liknade susanna kallur..skratt..antar att det gäller min släta hy & vältränade kropp..annars ser jag inga likheter...hahaha!! nä men det där med GI blev jag lite sugen på verkar gott...eller så var det sandras matlagning som gjorde det hela!
 

nyvaken tjej.

din kommentar
från: GI-Sandra

Sötis-tjejen! Tack tack, det var trevligt med besök...Anki Kallur :)

från: Faster Anso

Världens finaste Ebba! Tack för igår :-)

2008-09-12 @ 13:20:12
från: Helena

Visste väl att det skulle gå kalasbra för Ebba på dagis :)

2008-09-12 @ 17:19:26
från: Anonym

Jaså har söt-Ebba börjat på dagis också :) Kul att det går bra! Vilken förskola är det då? Önskar er en trevlig helg

2008-09-12 @ 20:57:03
från: Annika

Det var jag som glömde skriva namn :p

2008-09-12 @ 20:57:32
från: Anna

Åh så dagisinskolningen har börjat, va skojigt :)



Låter ju som att hon trivs allaredan, det måste kännas jättebra!



Får styra upp en dejt snart va?!



Kramis!

2008-09-13 @ 00:09:10
blogg eller hemsida: http://levinda.blogg.se/

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback