fortsättning på jyskhistorian.

igår ringde de från jysk och meddelade att delarna till skänken vi köpte den 8 juli hade kommit. efter att ha vart där ett par hundra gånger som det känns och tjatat så skulle man äntligen slippa det. knatade dit och hämtade grejerna och planerade att packa upp de sista två kökskartongerna när jag fått i ordning det hela. kom hem och började försöka montera..men det gick inte...hyllbärarna trillade ur hålen. och magnetgrejerna var för små.

skickade dit andreas idag och de kom fram till att de beställt FEL. nähäääääääää....blir man förvånad.....och till råga på allt så skyllde han på att jag sagt att det var till ett vitrinskåp och inte skänken. jooo visst. jag råkade säga helt fel ord??!! nä jag vet vad jag sa och jag vet att han inte lyssnade så noga.....så 1-2 veckor till då.....vänta vänta vänta...

din kommentar
från: Faster Anso

Fan va jag blir sur på JYSK! Gillar deras saker men fan för de när de säger att man sagt fel. Så sa de till oss oxå när vi beställt en spegel i silver å fick en vit. Grejjen var att det fanns typ 100 st vita hemma å ingen silver så varför skulle vi då beställt en vit. Bläääääää va arg man kan bli! Ska det vara så jävla svårt att ta hem rätt grej?! Sådär ja, nu har hormonruset lagt sig skratt

2008-09-17 @ 14:26:58
från: Sandra

Jag blir så trött. Kan dom inte hämta era grejer, ta bilen själv och åka till det där gamla lagret och skruva ihop grejerna så de ser att det blir rätt. Va va va.

från: Tina

Näe men fy så trist att behöva vänta så länge på grejjer!!!

2008-09-17 @ 20:07:51
blogg eller hemsida: http://tiniwinisen.blogg.se/
från: Helena

Ååååhhh, så drygt när ni redan fått vänta så länge. Själv fick jag igår fyra skruvar som varit fel till vår badrumsmöbel OCH ytterliggare ett paket innehållande en transformator från Hafa. Tror inte att vi skulle ha nå'n så'n. Eller..?

2008-09-17 @ 23:23:58

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback