hate to say i told you so.

ringde 3 idag. pratade med 3 personer och alla sa att det skulle gå bra att byta till den telefonen jag ville ha. den skulle komma på måndag.

senare på em ringde en av dessa personer upp och sa att det inte kommer att gå utan att telefonen jag fick först är på väg tillbaka till mig...för det var repor på den. repOR. alltså fler stycken! det var INTE repor när jag skickade in den. jag är en otroligt ärlig person som ofta..nästan alltid ger med mig i många situationer..men nu tänker jag fan tala om för dem att jag blivit orättvist behandlad. både arg och ledsen....men som sagt tidigare...visste ju att det skulle sluta illa.

din kommentar
från: Anna

Inte förvånad när det gäller 3. Jag har bytt, har Telia nu.

från: Sophy

Irreterande!! Jag hade min telefon inlämnad på lagning och fick tillbaka den i måndags, då har dom gjort en spricka i kanten på den, och när jag gick tillbaka för att lämna in den igen, så säger dom att " ja vi får väl hoppas att dom tar på sig att dom gjort det" Men hallå, jag har ju nyss haft telefonen inlämnad, då hade jag väl bett dom bytt ut det redan då...grr!! Blir så less!! Nu får man gå utan telefonen i ytterligare 4 veckor för att dom har haft sönder telefonen!! Usch o fy för mobilföretag!!!

2008-09-12 @ 23:56:08
blogg eller hemsida: http://sophy.blogg.se/
från: Helena

Men ååååhhh så irriterande & ledsamt & drygt!!

2008-09-13 @ 13:03:28

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback