just exakt nu.

...känns det som att hösten börjar igen. andreas åkte till jobbet efter ha vart ledig sen i maj. riktiga vardagen är här. jag är föräldraledig någon vecka igen. ebba börjar på dagis nästa vecka. kändes inte som nån grej..men något är det som ligger och gnager. jag vet att det bara blir roligt för henne. men det känns så...stort. shit. hon är stor nu! har haft över ett år på mig att inse att jag har barn...men ibland tror jag inte jag fattat det riktigt.

så är det ordnat för övriga familjen...så var det bara jag kvar. igen...

ville fyller år i dag å förra veckan fyllde gizmo så vi har lite kattkalas! jag far runt som en virvelvind och sorterar papper och plockar undan en massa skit som inte blivit gjort på..jag vet inte hur länge. sen ska jag hämta ut min nya telefon. fortfarande tveksam till att ha en som man viker igen. men den kändes rätt på något vis...det var ju dags att förlänga abonemanget så en ny telefon var lika bra!
    

din kommentar
från: Sandra

Tjusig fon! Har ni tid och lust att leka nån dag du och Ebba?

från: Faster Anso

Å va snygg! Tycker verkligen att du valde rätt. Det viktigaste är ju utseendet, funktionerna kommer i andra hand skratt

Du ska se att det kommer dyka upp nåt för dig när du minst anar det. Om det dröjer ett tag är du mer än välkommen att följa med oss ut å gå hela hösten. Ska nöta däck, både på vagnen och mina egna bildäck. Kramar i massor!

2008-09-01 @ 16:16:35
från: Helena

Kan tänka mig att det känns stort det där med att lillan ska börja på dagis! Men det kommer gå galant! Hon är ju rätt nöjd med det mesta, så det kommer ju inte bli några problem alls. Se'n kan det ju, om du inte blixtsnabbt får ett heltidsjobb vill säga..., vara rätt skönt med en mjukstart oxå & inte så långa da'r för henne i början.

Hälsa & gratta kissarna från mig :)

2008-09-01 @ 18:19:21

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback