näe.

för att följa upp så har vi fått rätt grejer från jysk nu. toppen!

för övrigt går ingenting. absolut ingenting vår väg nu. inga pengar denna månad. bakslag på alla sökta jobb. och en frustrerande känsla i kroppen. total meningslöshet med allt. jag vet att allt fixar sig till slut. men varför ska man alltid vänta på detta? orkar faktiskt inte bry mig om att vara glad det är bara en fasad jag har för att jag inte ska bryta ihop.


din kommentar
från: Helena

Åh, gumman!! Det låter inge vidare just nu. Håller en tumme med önskan om att allt ordnar sig snart! kram

2008-09-25 @ 16:55:16
från: Anna

Åh det är ingen rolig känsla det där att känna meningslöshet... Man vet ju som sagt var att det alltid ordnar sig tillslut, men när man inte vill vänta då?! Jag tycker det är så orättvist att en person som vill jobba inte ska få chansen att göra det, så nedvärderande för ens självkänsla så det finns inte... Hoppas verkligen att det ordnar sig snart och ska hålla alla tummar och fingrar för att du får ett jobb som du trivs med!



Många kramar från mig till dig :)


skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback