mig äger ingen.

är en lika lättläst bok som den är tung. många böcker lever vidare med mig ett tag efter att jag läst ut dem och det kommer denna också att göra. på ett speciellt sätt. en obehaglig välbekant känsla. det är kul att läsa något som speglar ett verkligt liv förhållandevis närliggande ens eget (fast ändå långt ifrån). ett vanligt svensson-liv på 70-80-talet i ett vanligt brukssamhälle. vanlig för många fler än man egentligen tror...och som det visar sig behöver det inte sluta negativt.


läs!


din kommentar
från: Anna

Ja den där boken har jag tänkt läsa, men har aldrig kommit mig för att köpa den.. Men då kanske den är värd att köpa och läsa igenom efter din recension :)



Kram!

från: Anna

Tjoho!



Jamen va bra, då lånar jag gärna boken av dig :)



Och en träff vore på sin plats, det ser jag fram emot :)



Jobbar dock hela helgen men är ledig nästa vecka på måndag och tisdag samt slutar tidigt nästa fredag, så kanske nån av de dagarna?



kramis!

2009-04-08 @ 20:01:19
blogg eller hemsida: http://levinda.blogg.se/

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback