va kul det är.

jag har en bra idé! vi kan väl gå & bli sjuka IGEN?! det har ju bara vart ca 10 omgångar den här vintern och det räcker faktiskt inte! ska hålla tummarna för att det inte är nåt drygt....ebba ska ju till tandläkarn i morrn...hoppas att vi kanske kan gå dit iaf!

fick nyss ett argt mail från en tradera-människa vars grej jag sålt var trasig. självklart är det tråkigt osv..men jag har inte förståelsen för att man måste vara så OTREVLIG!? varför inte bara försöka komma överens och kanske tala om vad han tycker jag gjort för fel? pucko! nu är det så att jag skickat typ 10 till lika paket och det har inte vart nå problem så det är posten som strulat som vanligt....åhh jag blir så arg på folk som måste inta försvarsställning på en gång utan att försöka vara trevlig först!! inte vet jag varför jag tar så illa upp heller....kanske för att jag bara försöker vara ärlig! ingen lust att kompensera den jäkeln iaf...

eh ja....jo...nä..nu ska jag nog göra nåt vettigare än att gnälla här...

din kommentar
från: Helena

Jag vet hur det är... Sådär känner jag om nå'n klagar på TW eller så. Fast det inte är mitt fel.

2009-04-15 @ 22:19:47

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback