varför lägga glas i maten?

vilken tur att jag kom på att jag längtade efter kyckling i dessa stoppa-glas-i-kyckling-tider! men nu har jag lärt mig något nytt och mycket vettigt - att tugga maten ordentligt!

kollar självklart på mitt favorit-roomservice. inte så överförtjust i peter siepen men man kan ju inte ta ifrån honom att han ser bra mycket yngre ut än 46!! jag tycker ju egentligen att man inte ska se så "vanlig" ut..men det är så enkelt. å jag tror hela tiden att jag ska nån gång skaffa mig en frisyr jag orkar sköta. kläder som är snygga och inte bara bekväma. lägga mer tid på smink....jag vet förstås att pengarna stoppar vissa delar...men jag kanske helt enkelt inte orkar lägga tid på att vara mer orginell....så så länge får jag hylla dem som är det (i mina ögon)!!

din kommentar
från: Helena

Haha! Jag kan oxå tänka sådär att jag kanske skulle ha fina kläder nå'ngång, inte bara praktiska el bekväma. Å att jag skulle sminka mig mer. Jag har tagit upp "allt jag behöver" upp till badrummet då det är byggkaos nere på toaletten. Vet du vad jag har där uppe i sminkväg..!? EN penna! En ögonbrynspenna. Så med andra ord - hade jag haft egna ögonbryn att skryta med, så hade jag inte haft nå't smink alls. Ha!

Å på klädfronten gäller bara tröjor/koftor med knappar eller dragkedja - det blir mest praktiskt så när det ska ammas... Men ska nog trotsa amningsmodet nå'n dag & sätta på mig en vanlig tröja.

2009-04-01 @ 23:52:42
från: anki.

Jaa...men gällande amningsmodet så är det faktiskt bäst att vara praktisk!!!

2009-04-02 @ 09:42:14

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback