bästa jobbet.

nä men som vanligt dåligt med tid att skriva här...går och lägger mig alldeles för sent på kvällarna och kliver upp alldeles för tidigt. tittar på en film/kväll nästan....

nu är det lite dött med jobb så man kan ju tjuva in här lite....fick glädjande besked från jobbet att jag får vara kvar året ut om det finns jobb! gu va skönt! vilket lyx skulle jag nästan vilja säga. jag känner mig lyckad på nåt vis! å så får jag vara kvar med mina kära jobbarkompisar och ha roligt!

annars då....ser fram emot helgen som är planlös. umgås med familjen ska jag göra. var dåligt med det förra veckan. var på rövarkalas i lördags - kräftskiva kan vi också kalla det. längesen jag var på sån fest och hade så där kul! till och med styrdans (nä det var ingen över 35 där..man kan dansa det ändå).

på ebba-fronten ganska mycket nytt. som vanligt med tanke på att hon lär sig nya meningar varje dag. senaste dagarna har hon vart helt galen på kvällarna. så arg och oresonlig - hysterisk! upptäckte att det är på väg åtminstone TRE monstertänder så det fanns ju en enkel men ack så jobbig förklaring. stackars barn!!! för övrigt är hon bara glad och go som vanligt!

din kommentar
från: Tina

Vad roligt att du får vara kvar!!! :-)

från: Helena

Åh, en hel termin till alltså! Härligt! :)

Hur blev det med Andreas jobb..? Majk är i Ungern 1v, men chefen ringde dit & berättade att han fått kicken :(

2009-08-13 @ 09:53:38
från: Anonym

Härligt att du trivs så bra på jobbet - ett arbete man trivs på förgyller verkligen vardagen och man mår bra :)



Roligt att du får vara kvar!



Javisst är det trist att dagarna bara rullar på och man ses mkt mindre än vad man önskar att man skulle. Egentligen skulle man bo typ i en liten stugby eller nåt med alla man tycker om inpå knuten, lätt att slinka in till varandra lite oftare då :)



Men en dejt snart eller hur vart det ;)



Puss & kram!

2009-08-13 @ 23:20:27
från: Anna

Ja det var jag som skrev kommentaren ovan :)

2009-08-13 @ 23:21:11
blogg eller hemsida: http://levinda.se
från: anki.

Tack!!

Helena:Nä men varför hade han fått kicken?!! Å nu...ska de skicka i väg fler nu...

Andreas har gett upp pajjobbet. Han ska nog läsa nån högskolekurs så länge.

Anna: Haha, ja men det har vi pratat om å att man skulle bo i ett kollektiv, gu va bra det skulle vara!!! Ja men en dejt snart då....du vet ju ungefär hur jag jobbar iaf =)

2009-08-14 @ 07:53:34
från: Helena

Det är ju en massa barnskötare & assistenter som blivit övertaliga i kommunen. Så Majk är en av dem.

2009-08-21 @ 11:56:27

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback