höstfunderingar.

gu va härligt med fredag och helg! i dag verkar det som att jag får en del att göra på jobbet dessutom. å ändå sitter jag här å skriver va! lite sugen att sluta tidigare..men vi får väl se...

i morrn är det fotboll om vädret tillåter sen är det mesta oplanerat. gött! ska umgås med la familia och pyssla en del kanske. funderar om man ska börja tradera igen..köpte nämligen ett par skor för 20 kr igår. hihi. är man fattig så är man! helst av allt skulle jag bara vilja åka och storshoppa höstkläder och en massa nytt att ha på jobbet. drömma kan man ju!!
koftor. stövlar. jeans. kjolar....you name it - I want it!

för visst börjar hösten tränga sig på lite? jag tycker bara att det kommer vara så mysigt den första tiden...sen spårar det nog ut framåt november. jag kommer iaf ha något att göra den här hösten/vintern. det känns fantastiskt!


din kommentar
från: Anna

Ja helgen är alltid härlig att se fram emot OM man är ledig...hihi! Jag råkade åka på helgpasset direkt efter semestern, typiskt! Men får ju sovmorgon iaf :)



Ja jag skulle också vilja shoppa lite höstkläder känns det som, fräscha upp garderoben lite och slänga ut det gamla.



Mmm...hösten är ju alltid mysig, men som du säger tröttnar man lite på mörket iaf efter ett tag, man blir ju så trötter!!



Kram!

från: Sandra

Mysigt med höst och koftor! Än har jag inte kommit in i höstlängtan men snart så, cyklade från boänge och det var trökigt kallt om fötterna i sandaler!



Tack för sist btw, nu får det inte ta lika lång tid tills nästa gång!! :)

2009-08-14 @ 09:27:28
blogg eller hemsida: http://sanderstedt.blogg.se/
från: anki.

Ja lite längre än så här skulle jag vilja gå i sommarskor!!



Tack själv, ja men nä kära nån hela sommarn hade ju gått utan att vi setts nåt.

2009-08-17 @ 08:06:06
från: Helena

Det bästa med hösten är alla bra tv-serier som ersätter sommarens överflöd av repriser! :) Å så höstlöv såklart! De är alltid bra! Fina att titta på & härliga att rassla runt i :)

2009-08-21 @ 12:00:35

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback