dagen idag.

tror jag börjar bli förkyld...hoppas inte.

jag och ebba sitter och läser leksakskataloger & skrålar hoppe hoppe hare. skulle baka pepparkakor men jag orkar inte just nu. vill bara vara pigg när det ÄNTLIGEN är helg! pappan är och tentar. 9 började tentan. 8.35 började han leta pennor här hemma. en annan skulle vart på plats då redan...hann ju bli stressad åt honom!

dagens viktigaste projekt är att knäppa julkort. tror inte lilla fröken är så sugen på det...å julklappsköpandet har inte påbörjats. varför säger man alltid att man ska göra saker i tid men gör det aldrig??? suck!!


din kommentar
från: Anna

Mitt problem är VAD man ska köpa... suck...

från: Helena

Här hemma har vi gjort en julklappslista över till vilka vi ska köpa & vad. Blir iaf fotokalendrar till alla i år igen. Å det är ivägskickat & klart redan :)

2009-12-06 @ 00:42:19

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback