med önskan om ett fantastiskt 2010.

för att sammanfatta 2009 så har det vart ett förbannat bra år!!! jag har stora förhoppningar på 2010 och välkomnar det gärna i natt! om nu så mycket kan bero på ett jobb så är det det som har gjort mig så harmonisk i år. och till det självklart mina allra käraste ebba & andreas ♥ som verkligen ger mig lycka!! jag har kommit mig för att göra små saker som gör att vardagen inte blir enformig. vill också tacka mormor & morfar och farfar & bittan som tar med ebba på roliga saker och som låter mig & andreas få vara för oss själva ibland medan vi vet att lillfröken har det så roligt!

visst har jag haft lite personliga motgångar i år och jag har mått dåligt men har ändå lyckats hållt modet uppe och sätter min tilltro till framtiden!! jag håller fortfarande tummarna.

julen har vart mysig och lugn fast vi vart på många olika julfiranden. tomten kom på besök på julafton när vi var hos söta familjen på andra sidan gatan. ebba blev livrädd för tomten förra året men i år gick han utanför fönstret och tittade in genom altandörren och hon vågade till och med till slut vinka till honom. ett stort steg för henne!! var hos mamma och pappa på juldagen och bara myste och åt helstekt kalkon. det får nästan bli tradition för gu va gott det var!! vi fick svarta soffklädslar till våra fula soffor & det har lyft hela vardagsrummet. det är sååå mysigt nu!! eller nä....för vår tv gick ju sönder så vi har den lille 28" tjockistv:n just nu! men sen..när den riktiga kommer tillbaka...då kommer det bli fint här.....ähh ja nu svävade jag i väg. vill bara tacka för alla fina julklappar vi och framförallt ebba fått!!! klämmer in årets julkort här där åtminstone nyårshälsningen gäller!


din kommentar
från: Anna

Åh va härligt att eran jul varit så härlig :)



Önskar dig ett riktigt Gott Nytt År och hoppas att det för med sig massor av gott till er :)



Skulle du vilja ses lite till helgen?



Ha nu en riktigt trevlig dag/kväll kära vän!!



kram

från: Helena

Hoppas att ni hade ett mysigt nyårsfirande igår. All lycka inför det nya året!

2010-01-01 @ 14:47:46
från: Tina

Ja vi fick svar och Max har fått en plats på lördagen, anmälde ni eller??

Trist nog missar jag första gången då jag jobbar 8-21:15 den lördagen. Trist!!

2010-01-08 @ 19:53:27
blogg eller hemsida: http://tiniwinisen.blogg.se/
från: Tina

Näe men vad roligt att ni hamna i samma grupp. :-)

2010-01-09 @ 19:45:38
blogg eller hemsida: http://tiniwinisen.blogg.se/

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback