nä nä...

inte van att vara sjuk jag. eller så är jag inte van att ha ett jobb. tänkte skicka in blankett till försäkringskassan för en sjukanmälan...behövs ju så klart inte vimsmaja. var helt säker på att åka och jobba idag och klev upp halv 6 i morse men efter att ha klätt på mig insåg jag att en dags vila till behövs nog. åtminstone känns det dumt att åka till jobbet och bara snora. hosta & nysa. synd för idag är det nån aktivitet med nån karl som de hade innan jag började också. han ska tydligen vara väldigt omtyckt...men men...

fick julkorten nyss...mycket nöjd!! blev en spontanbild & med lite effekter till det så blev den såå bra & väldans billigt!!

nu ligger jag lite i fas igen....ehh...nä..inga julklappar inhandlade förstås...men vädret ligger inte heller i fas. läste dagbok från förra året den här tiden och då hade ebba & jag minsann vart ut och gjort en snölykta. undrar om man ens kommer kunna göra någon detta år?!?

nån som vet nt bra ställe man kan köpa stora träbokstäver att ha på väggen? som inte kostar en miljard styck??


din kommentar
från: Anna J

Menar du sådana jag hade när Alva var liten om du kommer ihåg? Jag köpte mina på Panduro, både skickade efter och handlade direkt i affären i Borlänge, men den finns väl inte kvar där längre.. Krya på dig! Kram

2009-12-09 @ 15:07:58
från: Anna

Jag vet en tjej som gör bokstäver, superfina :) 40:-/st



Vad är det för bokstäver du vill ha då?



Även jag har börjat gör bokstäver lite smått med mammas såg..hihi! Superkul!



Japp i jul är jag långledig, hela 7 dagar - alltså hela julveckan. Ska bli grymt skönt :)



Ja himla trist att snön lyser med sin frånvaro, blir liksom ingen riktig stämning då..



kramis!

från: anki.

AJ: Nä, inte såna, såna har jag på Ebbas dörr å. Finns inte panduro kvar där? Har inte vart där på länge..



AL: Jag vill ha stora, vet inte riktigt hur höga,svårt att säga nu men typ 30 cm iaf...ska skriva HOME i hallen på en vit panelvägg. Vi har inte gjort ritkigt klart än så det är svårt att se vilken färg...



Kram till er!

2009-12-10 @ 08:08:05
från: Helena

På Fru Nilsson har de iaf. Men har ingen koll på pris...

Hoppas du kryar på dig!

2009-12-11 @ 17:08:38
från: Helena

Även här: http://www.stilero.se/trabokstaver-traskyltar/bokstaver-tecken.html

2009-12-11 @ 22:14:16
från: Anna

Hej!



Tjejen jag menar gör bokstäver i 27 cm, jättefina! Jag har med bokstäver som bildar ordet HOME på en hylla här hemma, superfint :)



Man kan få dem helvita, lite svart/vit-nötta och helsvarta. 40:-/st är superbilligt :)



Hör av dig om du vill ha hennes mejl eller nåt sen. Jag kan ju skicka bild på mina HOME-bokstäver också om du vill.



Ja tänka sig att det snart är jul?! Mysskänslan börjar infinna sig och man bara längtar efter att få mysa omkring hemma och bara vara ler



Kramis!!!

2009-12-15 @ 22:13:36
blogg eller hemsida: http://levinda.se

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback