åhh...


sånt här strålande humör var söttjejen på i morse när vi skulle till dagis. lika glad när jag lämnade henne. var på väg ner på stan för att luncha med emmy & hålla ett öga på mira en stund när emmy skulle göra en grej. då ringer de från dagis och säger att lillfröken är ledsen och hängig och har 38 graders feber. hämtade henne....hon var på strålande humör...ingen feber när vi kom hem...åt & busade. hum.....visst är hon lite förkyld men jag kan inte påstå att hon verkar sjuk. nog för att jag gillar vintern som den är nu men nu längtar jag f*n till sommarn så man slipper allt detta!!

din kommentar
från: Faster Anso

Fina tjejen då! Lika fin som alltid hälsar killarna här bakom :-) De är oxå lite krassliga å förkylda men skickar lite krya på er kramar till er i alla fall. Dagen till ära har mamman piffat upp de i tröjorna med Tiger som de fick av er i julklapp. De tycker de är skitskygga i de å sliter i varandras tröjor å försöker ta varandras tigertryck! Isak fick värsta revan på kinden efter fighten skratt Kram kram kram!!!

2009-02-18 @ 14:03:06
från: Tina

Ja du jag kan inte annat än å hålla med!!

från: Anna

Sötnos! Ja jag längtar oxå till vår o värme! =) Kram

2009-02-18 @ 21:13:50
blogg eller hemsida: http://anna1441.webblogg.se/
från: Mattias

Jaså dom sitter still till Pippi? Det måste vi också testa på Max då :)



Jaha, det fortsätter härja sjukdomar på dagiset! Hoppas det lugnar sig lite för nu skulle det vara djävligt skönt om Maxen alla fall kunde vara några dagar på dagis innan nästa släng av sjukdom kommer.



Längtar också till våren/sommaren!

2009-02-19 @ 10:41:51
blogg eller hemsida: http://jack71.blogg.se/

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback