böcker & skidor.

Skulle kunna gå på bokrea i timmar och förstås handla massor om det fanns pengar till det. har bara vart på coop än men där hade de bra barnböcker så Ebba fick två å så köpte jag present. men herrn i huset frisknar till ska vi nog åka på nå mer rea...egentligen har jag redan en massa att läsa här hemma men de har jag snart plöjt igenom.

Annars på dagarna har jag gjort lite kort, pysslat med lite annat och självklart tittat på skidor! Mycket roligt..åsså måste man ju heja fram släkten( Emil Jönsson....ok..jag känner honom inte men släkt är vi)!! Jag har t.o.m. cyklat på motionscykeln idag..duktig flicka!

Ebba har snart gått två HELA dagar på dagis...ovanligt nu för tiden! Igår skulle Emmy & co hälsat på men där hade magsjukan dykt upp....finns det inget slut på detta?!!
 

din kommentar
från: Lina

Kajsa och jag satt och skröt om hur vi är släkt med honom, även om vi inte känner honom! Bra att du också gör det, man ska vara stolt över släkten!

2009-02-25 @ 15:23:40

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback