mello - del 1.

klart jag tittade....och klart jag måste citera andreas "tur att de tagit bort rix".

hade jag haft lika kropp som lina hedlund skulle jag självklart gå runt i en sån outfit konstant. tur för folk att jag inte har det! men tänk om man satte på sig nåt liknande och såg så snygg ut...det är bra kommenterat när man har vart borta och ätit gotta halva dagen och sen kommer hem och mölar ostkrokar?! i ett annat liv kanske!

musiken. jaha är det de det hela handlar om? alcazar då...
caroline af ugglas låt måste handla i nån tragisk svensk film. då kommer den göra sig rätt. slipper man se henne så.

din kommentar
från: andreas

du... du är ju mycket snyggare än lina hedlund! kom ihåg att jag älskar dig!


skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback