toppform.

yey. nu så börjar min kropp komma till rätta igen efter graviditet och amning. och till det hör min älskade huvudvärk. en dryg variant som sitter i ungefär en vecka åt gången. piller hjälper korta stunder men inte så det försvinner helt....nä jag tror att jag ska satsa på att skaffa ungar på löpande band tills det inte längre är möjligt. måste vara det min kropp är skapt för...för då mår jag bra. kanske är en bra tanke.....kan man leva på försäkringskassan tills man är en så där 40-50 å gå hemma å skrapa trisslotter.....på 10-15 års skrapande kanske jag fått nån storvinst och kan leva på tills pension.

vilken toppenplan!!!

din kommentar
från: Helena

Haha! Blir kanoners det! :)

Hoppas att huvudvärken släpper snart! 15körsbär ska tydligen motsvara en magnecyl. Det innehåller lika mkt acetylsalicylsyra (hur det nu stavas..?) Så äta körsbär samtidigt som du skrapar lotter kanske..? ;)

2009-02-17 @ 23:46:37
från: AnnaMJ

Ja skaffa en drös ungar och umgås med mig och ungarna, skynda skynda så att du hinner få en liten så snabbt som möjligt. ;-) Kram

2009-02-18 @ 08:52:28
från: Sophy

Ja men visst är de dumt! Förstår inte hur dom tänker..de är väl bättre att vara ute och vikariera och sen stämpla upp resten, än att behöva stämpla upp allt...dessutom får man ju erfarenhet och har man tur får man in en fot och kanske blir erbjuden jobb...ja vad säger man...dessa politiker..dom kanske skulle skjutas (usch så ja säger) hela bunten så blev de nån ordning..hehe!!



Jaa, de är ju toppen nu när man kan hoppa in lite och spara lite föräldrardagar..förhoppningsvis kanske man får in en fot så man kan få nå längre vikariat i höst eller nåt...men man ska väl inte hoppas för mycket..



Hoppas allt är bra med er!!


skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback