bra priser för fattiglappar.

ebba är på semester hos mormor och morfar. andreas är i hammarby. jag fick en helt ledig eftermiddag/kväll. inga tider att passa. ingen att anpassa mig efter. inte för att jag måste annars. men det ligger ändå över mig och det blir ju oftast så. men nu hade jag tid att strosa för mig själv i valbo. och har man tid kan man titta riktigt noga och hitta lite rea-fynd. har inte råd med så mkt annat - men en kofta var jag tvungen att lägga pengar på eftersom vi har iskallt på jobbet även om det är 30 grader varmt ute.

resultatet blev - 3 koftor. en scarf. en tröja till ebba och två smågrejer. ordinarie pris 1100 kr - mitt pris 200 kr!!! behöver jag säga att jag är mycket nöjd. nu kan jag till och med variera mig! å så har jag fixat present till söndagens kalas. så nu finns det inga måste när jag kommer hem från jobbet i morgon!

din kommentar
från: Sandra

Vilka fynd!

från: Sanna

Väldigt bra pris på så många plagg! Det gjorde du bra =)

2009-07-31 @ 19:40:07
blogg eller hemsida: http://partankar.blogspot.com
från: Helena

Wiiihooo! Vilka fynd du gjort! :)

2009-08-03 @ 12:57:37

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback