friday i´m in love.

fredag fredag..kan nästan inte fatta att jag inte kommer att vara tvungen att kliva upp kl. 6 i morrn. tänk om jag får sova till 7....vilken sovmorgon! å sover jag ännu längre är det väl risk att jag blir hysteriskt pigg.

idag är det support för mig mellan 12-16. fyra timmars telefonpassning...men jag kan säga att mafia wars på facebook är mer använt än telen. det är rätt segt..massor med ledigt folk..lite att göra..tur att man har ett gäng trevliga arbetskompisar här iaf!

är shoppingsugen som fasen. å renoveringssugen. å loppissugen. men jag har inte riktigt med tid och pengar som räcker till allt. kanske nåt....

din kommentar
från: Sanna

Vad roligt att du också gillar Mafia Wars! Själv har man varit beroende ett tag nu ;)

från: Anna

Tjo!



Hoppas du haft en superhärlig helg med massor av mys och tagit dagen som den kommit :)



Ska vi ses nåt i veckan som kommer? Nån dag som passar dig särskilt bra?



Kramis!

2009-07-26 @ 08:01:58
blogg eller hemsida: http://levinda.se

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback