att passa på att lägga de värdefulla timmarna på rätt saker.

jag ska sluta vara så negativ och leva för dagen. jag har hunnit så mycket i helgen fast jag egentligen inte gjort så mycket alls.

i lördags packade vi in familjen + svärmor i bilen och åkte på en lite tripp till vildmarksgalleriet i ockelbo. gick i älgparken. älgarna låg ner en bit in i skogen. det duggade och ebba ville helst äta blåbär! sen åt vi macka. jag åt med rökt bäver-kött på. riktigt gott!! stannade på två loppisar på vägen hem och fyndade en fin ljusstake jag är mycket nöjd med! ebba och jag fick en eftermiddag tillsammans med lek och mys! känns som all sån tid är sååå värdefull!

söndagen bestod faktiskt av ett besök på spikfabriken. fyndade lite grejer till min nya utemöbel som andreas gjorde klar på eftermiddan. jag ska måla. sen ska jag lägga upp ett foto på den här. han har visserligen efter mycket tjat i våras kommit sig för själv att fixa detta åt mig ♥. jag grävde ner lite stenar igår. rensade ogräs. åt en massa gott från alla möliga buskar och plantor i trädgården med ebba och bara hade det härligt trots att solen inte sken.

har sett tre filmer. hunnit med mina dampprojekt och en del hushållssysslor. egentligen har man en massa tid att spendera bara det att man gör det på lite dåliga sätt ibland.

jag känner mig lycklig. nästan allt är bra.

och idag fyller världens finaste KLARA 2 år!!


din kommentar
från: Helena

Låter riktigt härligt!! :)

2009-07-27 @ 20:30:56

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback