fotbollspremiär.

the häck is in the dirt!! nä men ok då...nu är alla plantor i jorden...hur skönt som helst & det kommer bli så snyggt. jag är redan nöjd fast det ser ut som det vart jordbävning...vi har dock 18 plantor över = 6 m. nån som behöver?! är så trött i kroppen nu..men nu är det bara det roliga kvar!

idag har vi vart på hemmapremiär GHIF - åmot. supersolig dag! de flesta av mina favoriter på plats! söta ebba & klara som gick och höll varandra i hand! korv & läsk! ingen boll på mig (jag är bollrädd)! pappan fick spela! och självklart vinst till hammarby!!!
sommarbruden ska på fotboll - älskar att ha händerna i fickorna!

snart har barnet somnat & då ska vi äta godis & chips å kolla på robinson! såg
slumdog millionaire igår. riktigt bra!!

din kommentar
från: pappan

tack för att ni hejjade fram segern idag =)

ser fram mot chips och öl med dig nu

2009-05-02 @ 19:50:52
från: Helena

Hihi... Lagomt cool stil sådär ;)

2009-05-02 @ 19:56:39
från: Anna

Coola Ebba =)

från: Anna

Hihi, världens tuffaste lilla tjej :)



Låter som att ni passar på att mysa lite också mellan allt häck-slit, det är ni värda!



Såklart du ska få komma och se Nippe nån gång! Jag hämtar upp dig och drar med dig till mammma och pappa så kan vi gosa med Nippe i gröngräset ler

2009-05-03 @ 11:26:53
blogg eller hemsida: http://levinda.blogg.se/
från: Sandra

Sötisen!

2009-05-03 @ 19:25:54
blogg eller hemsida: http://sanderstedt.blogg.se/

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback