halloween.

i fredags rök tofsen...härligt! hade bestämt mig innan..kanske inte att det skulle bli så kort. men kort blev det och skönt är det! så trött på att varenda dag sätta upp risbusken i tofs och aldrig orka göra något vettigt med den.
ser ju inte riktigt klok ut men jag kan väl bjuda på en bild från lördagens halloweenfest..därav den knasiga rosetten.


å så måste jag slänga in den här bilderna:


spidergirl. batgirl & miss pumpkin!

moa                   ally

blev en mkt lyckad em/kväll/natt med mkt gotta...

jag & andreas komponerade ihop kladdkakan, scary va!

din kommentar
från: Helena

Hihi... Sötasöta tjejerna! :) Å du var jättefin i håret! Har pratat ett tag om att klippa page (fast längre) eftersom hårkvalitén inte är den bästa efter amning odyl. Så det är en hel del som måste bort. Får väl se om jag får tummen ur & tar tag i det nå'ngång...

Kladdkakan var jättegod :) Var sugen på en bit till, men min tallrik försvann mystiskt. Var nog nå'n som tyckte att jag ätit tillräckligt ;)

2009-11-02 @ 23:27:53
från: Sandra

Snygg kaka! Och snygg frilla!

från: Anna

Snygg ny frilla förresten!



Nej va trist för dig med jobb-beskedet :(

Hade ju verkligen hoppats att du skulle få stanna kvar, du verkar ju trivas så bra där...

Finns det nån möjlighet att du får komma tillbaka i ett senare skede eller vet du nåt om det?



Många varma kramar från mig!!

2009-11-07 @ 08:40:25
blogg eller hemsida: http://levinda.se

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback