duro.

helg igen. har vart mkt med mitt roliga lilltroll! köpte tapeter på duro i lördags....skönthetsfel som gjorde att priset sänktes från 339 kr/ rulle till 169 kr/rulle....ett fel som inte syns om man inte vet om det! så det var ett bra köp. dock känner jag mig fortfarande väldigt osäker på dem...som att kasta mig rätt ut något nytt. mest för att andreas äntligen fått något att säga till om. han tapetserade igår och jag är fortfarande inte riktigt van...men det är inte klart heller! klart det blir fint. kanske inte den känslan som jag tänkt...men man kan ju känna om!


snodde bilden från duro-sidan...


din kommentar
från: Anna

Hej!



Åh va kul med rust! Här går det långsamt, har inte hänt nånting sen vi anmälde rust för snart 2 månader sen...hoppas de inte glömt oss bara...



Kul å fynda tapet för så bra pris, det blir nog snyggt det där!



Och va roligt att du hittade det där växthuset och fick det :)



Kramar i massor!

från: Helena

Vi köpte oxå skönhetsfeltapeter på Duro. Jag såg det inte ens fast jag visste om det ;) Får komma förbi & kika nå'n dag :)

2009-11-18 @ 23:39:23

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback