time to move on.

det är rörigt nu. rörigt på jobbet. rörigt i huvudet. mkt som ska göras. lite tid. mkt att tänka på. mkt folk man inte hinner träffa. mörker och regn gör att jag helst stannar hemma och myser efter jobbet. slappnar av. förlåt alla jag inte hör av mig till!!

i torsdags fick jag telefonsamtal om att jag blir uppsagd. har vetat om att det ska komma när som. men det var ett dåligt sätt. ett dåligt tillfälle. och allt som vart och allt tissel & tassel som är på jobbet fick mig att reagera som att jag inte visste om det. tycker det är så tråkigt att vi håller på splittras nu....det har vart så kul!! så värt att gå till jobbet varje dag!! absolut sista jobbdag blir 18 dec. men det kan bli tidigare...man vet aldrig. som konsult i ett bemanningsföretag kan man tydligen räkna med vad som helst...och acceptera det ska man också.

jaja...nya tag!! och...efter att ha jobbat hela sommarn kan jag känna att det ska blir skönt att vara "ledig" över jul och nyår. jag gräver inte ned mig för något jag vetat om länge. det kommer förhoppningsvis något minst lika bra!


din kommentar
från: T

Det gör det! Kommer nåt annat, minst lika bra, alltså! Det är tur vi har varann så här i slutskedet, det blir så himla mycket ensamt grubbleri annars...

Vi ses imorgon! :-)

2009-11-23 @ 20:19:45
från: anki.

Jaså har du hittat hit, va trevligt!

Ja de är tur att jag har nån likasinnad ;)

2009-11-23 @ 22:22:05
från: Helena

Hoppas det löser sig med allt! (Å det gör det säkert!)

Jag & Alice brukar titta på kortet på Ebba, som har fått sitta kvar på kylen se'n det var kalas. Alice brukar peka på henne & jag säger att vi kan åka till Ebba & leka nå'n dag (kanske till jul då..?) & fråga om hon kan säga Ebba. "Bubba" sa hon häromda'n. Det är närmast hittills ;)

2009-11-25 @ 23:19:00

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback