Bara sådär.

Som tillägg till förra inlägget måste jag förklara att jag är bitter på alla helgdagar. Jag älskar "storhelger" och tycker om sånt här familjemys eller umgåsmys....men i år jobbar Andreas alla såna helger utom på lördag när det är första maj. Påsk, sista april, midsommar...you name it. Och får han bli kvar även jul och nyår, wihooo va kul!!! Gu va roligt det är att vara bitter, önskar att jag fick vara bitter med mina gamla bitterkollergor ibland, hihi!

Å en till sak som inte har något med något att göra så måste jag bara säga att vi såg en film på tv häromdagen som fastnade i mitt huvud. Brukar aldrig vara nåt speciellt på SVT men Andreas kollade upp och den hade fått bra kritik så vi började kika...blev totalt fast, verkligen min typ av film..så om man inte har nåt annat för sig och vill se en lagom deppig film för eftertänksamhet så...
Little children.

din kommentar

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback